Společnost Laverana GmbH & Co. KG, založená v roce 1987, již od počátku své existence zůstává věrná svému původnímu odhodlání, s plným nasazením přispívat k rozvíjení trhu s přírodní kosmetikou. Značka lavera Naturkosmetik nejen, že úspěšně působí na mezinárodním trhu, ale navíc se řadí mezi jeho přední představitele. Cílem společnosti Laverana je „demokratizace“ přírodních kosmetických přípravků – tedy aby výrobky byly dostupné všem přívržencům přírodní kosmetiky po celém světě. Každý by měl přece mít příležitost dopřát svému tělu jedinečnou přírodní péči prostřednictvím původní přírodní kosmetiky.
Laverana se při vyvíjení každého nového přípravku nechává inspirovat přírodou a co nejvíce využívá multifunkčnosti jednotlivých přírodních ingrediencí. Svůj výzkum obrací především tímto směrem. Nadto vyvíjí speciální rukodělné procesy zpracování a nové – samozřejmě přírodní – ingredience s aktivním působením. Soustavně bádá a hledá novější a optimálnější výsledky. Kromě dokonalé kvality jsou nejvyšší prioritou výrobků lavera snášenlivost s pokožkou a maximální využití všech účinků, které zlepšují k valitu pleti. Vše, co kdy společnost Laverana kdy vyzkoumala a vytvořila, je uzavřeno do lahviček a tub ve vlastní vysoce výkonné továrně, vybavené moderní technikou.
Vyrobeno v Německu, v oblasti Hanoveru. Díky své houževnaté práci mohla Laverana během 30 let svého působení uvést na trh s přírodní kosmetikou nemalý počet produktových řad. Všechny výrobky splňují přísné standardy pro certifikovanou přírodní kosmetiku. Každý přípravek je individuálně vyvíjen, vyroben, zabalen a odeslán do přibližně 40 zemí po celém světě. Kdekoliv je to možné, jsou k výrobě použity rostlinné ingredience pocházející z kontrolovaného ekologického zemědělství. Jednotlivé ingredience, stejně jako konečný produkt i jeho obal absolvují maraton, který má za úkol prověřit kvalitu. Společnost Laverana si sama produkuje na 300 vlastních aktivních přírodních ingrediencí. Jejich další zpracování je prováděno velmi šetrně a na nejvyšší technické úrovni, za použití tzv. zelené energie. Zásadně nepoužíváme chemických konzervantů a aromat.
Podle zákona o evidenci je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.